Hari ni Hangat ke hangit??

    Share

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16733
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Sat 25 Apr 2009, 9:21 pm

    eyes143 wrote:
    carnationmyra wrote:letak gmba iqbal..... peace

    tamo la myra..
    caya leh letak gmbo abg dia lol

    xpe...hangatkan suasana la....hi hi hi....


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Sat 25 Apr 2009, 9:22 pm

    carnationmyra wrote:
    eyes143 wrote:
    carnationmyra wrote:letak gmba iqbal..... peace

    tamo la myra..
    caya leh letak gmbo abg dia lol

    xpe...hangatkan suasana la....hi hi hi....

    bkn hangat myra, meletup terus lol


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 25 Apr 2009, 9:24 pm

    carnationmyra wrote:

    nape ni makcik???

    geram kat sape?? yg kat avatar tu ke???

    a'aahh sakit hati aku
    dh la dia balik lmbt smlm..
    pstu seronok jer nk cite ngan aku pasal 'kakak' tuu
    myampah aku.
    geram geram


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16733
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Sat 25 Apr 2009, 9:25 pm

    eyes143 wrote:bkn hangat myra, meletup terus lol

    ha ha ha...ok la tu...kita kasi malatop ini MV!!!

    ha ha ha ha ha ha ha!!


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16733
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Sat 25 Apr 2009, 9:26 pm

    puteri23 wrote:
    carnationmyra wrote:

    nape ni makcik???

    geram kat sape?? yg kat avatar tu ke???

    a'aahh sakit hati aku
    dh la dia balik lmbt smlm..
    pstu seronok jer nk cite ngan aku pasal 'kakak' tuu
    myampah aku.
    geram geram

    sape 'kakak' tu???


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Sat 25 Apr 2009, 9:28 pm

    carnationmyra wrote:
    puteri23 wrote:
    carnationmyra wrote:

    nape ni makcik???

    geram kat sape?? yg kat avatar tu ke???

    a'aahh sakit hati aku
    dh la dia balik lmbt smlm..
    pstu seronok jer nk cite ngan aku pasal 'kakak' tuu
    myampah aku.
    geram geram

    sape 'kakak' tu???

    kakak angkat kot wateva


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 25 Apr 2009, 9:29 pm

    pn admin eyes nk letak abatar iqbal?? hehee
    ok la tuuuu
    cheerleader cheerleader cheerleader


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 25 Apr 2009, 9:31 pm

    carnationmyra wrote:

    sape 'kakak' tu???

    dia ckp jiran dia..
    cam suka lak sbb org tu tak penah ajak dia kuar
    smlm br ajak

    pastu smlm dia nk tgk cite bohsia lak ngan kakak tu
    sib baik tak dpt tgk, org ramai
    padan muka dia hahaaa
    gelakbesar gelakbesar


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16733
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Sat 25 Apr 2009, 9:32 pm

    eyes143 wrote:kakak angkat kot wateva

    pelik je bunyiknye....kalo kakak angkat putput xsemarah ni.....hu hu hu hu...ni mesti kakak yg da terangkat nih.....hi hi hi.....sorry putput..gurau2 je....jgn amik ati ye...hi hi hi!


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16733
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Sat 25 Apr 2009, 9:34 pm

    soriii...ape aku dh wat nie hahaaaa


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 25 Apr 2009, 9:40 pm

    sori nenek....aku teredit post ko lak music music music


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 25 Apr 2009, 9:41 pm

    aku tak tahu bape umur kakak tuu
    malas nk tanya...sakit hati
    tadi aku main letak tel pun..
    skrg nie aku offkn hp
    nanges nanges nanges


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Sat 25 Apr 2009, 10:00 pm

    puteri23 wrote:aku tak tahu bape umur kakak tuu
    malas nk tanya...sakit hati
    tadi aku main letak tel pun..
    skrg nie aku offkn hp
    nanges nanges nanges

    agak2 leh off brape lama.. confuse


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Sat 25 Apr 2009, 10:02 pm

    carnationmyra wrote:
    eyes143 wrote:kakak angkat kot wateva

    pelik je bunyiknye....kalo kakak angkat putput xsemarah ni.....hu hu hu hu...ni mesti kakak yg da terangkat nih.....hi hi hi.....sorry putput..gurau2 je....jgn amik ati ye...hi hi hi!

    kakak yg terangkat ke confuse
    larat dia angkat kakak tu ek malumalu


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 14652
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Sat 25 Apr 2009, 10:23 pm

    tgh hangat sbb br blk dr pasar mlm..
    sampai bj aku hangit..
    tidak

    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 18087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Sat 25 Apr 2009, 10:53 pm

    carnationmyra wrote:letak gmba iqbal..... peace

    acap kali ku mendengar nama ini...... confuse confuse

    siapakah itu........? malumalu malumalu

    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 18087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Sat 25 Apr 2009, 10:54 pm

    puteri23 wrote:aku tak tahu bape umur kakak tuu
    malas nk tanya...sakit hati
    tadi aku main letak tel pun..
    skrg nie aku offkn hp
    nanges nanges nanges

    adeh, baru igt kn nak men sms tadi.... malumalu

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 25 Apr 2009, 11:06 pm

    eyes143 wrote:
    puteri23 wrote:aku tak tahu bape umur kakak tuu
    malas nk tanya...sakit hati
    tadi aku main letak tel pun..
    skrg nie aku offkn hp
    nanges nanges nanges

    agak2 leh off brape lama.. confuse

    seberapa lama yg blh hehee
    kalau dia msg pun tak nk layan
    nanges


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 25 Apr 2009, 11:07 pm

    eyes143 wrote:
    carnationmyra wrote:
    eyes143 wrote:kakak angkat kot wateva

    pelik je bunyiknye....kalo kakak angkat putput xsemarah ni.....hu hu hu hu...ni mesti kakak yg da terangkat nih.....hi hi hi.....sorry putput..gurau2 je....jgn amik ati ye...hi hi hi!

    kakak yg terangkat ke confuse
    larat dia angkat kakak tu ek malumalu


    kalau dia berani
    angkat laaaa
    geramsgt geramsgt geramsgt


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 25 Apr 2009, 11:08 pm

    Kehidupan wrote:

    adeh, baru igt kn nak men sms tadi.... malumalu

    nk main msg kerr
    jap2..nk onkn balik nie hahahaaa


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 18087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Sat 25 Apr 2009, 11:09 pm

    puteri23 wrote:

    nk main msg kerr
    jap2..nk onkn balik nie hahahaaa

    tapi, makcik dah delate no fon saya.... malumalu malumalu

    mesti makcik benci kt saya..... malumalu malumalu

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 25 Apr 2009, 11:12 pm

    Kehidupan wrote:
    tapi, makcik dah delate no fon saya.... malumalu malumalu

    mesti makcik benci kt saya..... malumalu malumalu


    mana ade delete..
    ade nie aku simpan heheee


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    cc
    chomot-chomeyl

    Posts : 286
    Points : 15066
    Location : All Over Malaysia

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by cc on Sat 25 Apr 2009, 11:15 pm

    mcm2 dugaan berlaku pada ku semenjak dua ni....
    Ya Allah, tabahkan hati ku ini....


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________


    [/center]

    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 18087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Sat 25 Apr 2009, 11:15 pm

    puteri23 wrote:


    mana ade delete..
    ade nie aku simpan heheee

    yeke simpan............? terharu terharu

    cuba misscall sebagai bukti........ terharu terharu

    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 18087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Sat 25 Apr 2009, 11:16 pm

    cc wrote:mcm2 dugaan berlaku pada ku semenjak dua ni....
    Ya Allah, tabahkan hati ku ini....

    amin ya Allah........ terharu terharu

    Sponsored content

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Sponsored content Today at 4:05 am


      Current date/time is Fri 09 Dec 2016, 4:05 am