Hari ni Hangat ke hangit??

    Share
    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 16517
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Fri 24 Apr 2009, 7:26 pm

    jom share pasal ape korang lalui ari ni..

    hangat----> sgt best!! love gelakbesar

    ataupun hangit---->hampeh gile.. nanges mrh
    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 16517
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Fri 24 Apr 2009, 7:27 pm

    hari aku hangat hari ni..
    sbb xyah stadi!!!...heheh
    rase best gile... music
    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19952
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Fri 24 Apr 2009, 7:29 pm

    hari2 ku selalu hangit.....

    sungguh pun begitu, ia selalu mengajar ku tentang erti hidup nan semantara ini.....

    hati ku gelisah, hati ku x tenang, hati ku gusar......

    hanya DIA tempat ku mengadu segala pahit getir hangit ku....

    DIA nan sentiasa kasih sayang pada hambaNya, TQ Allah.......
    nanges
    avatar
    shukcaya
    tukangwelkamMV

    Posts : 632
    Points : 18243
    Location : dush dye!
    Signature : there's only one thing two do three words four you.. :D

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by shukcaya on Fri 24 Apr 2009, 7:34 pm

    slalu hangit.. nanges


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    I never meant the things I said to make you cry can I say I'm sorry
    It's hard to forget and yes I regret all these mistakes

    Was I invading in on your secrets Was I too close for comfort
    You're pushing me out When I wanted in

    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19952
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Fri 24 Apr 2009, 7:35 pm

    shukcaya wrote:slalu hangit.. nanges

    cam ner leh sama nih........? terharu terharu
    avatar
    shukcaya
    tukangwelkamMV

    Posts : 632
    Points : 18243
    Location : dush dye!
    Signature : there's only one thing two do three words four you.. :D

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by shukcaya on Fri 24 Apr 2009, 7:49 pm

    Kehidupan wrote:
    shukcaya wrote:slalu hangit.. nanges

    cam ner leh sama nih........? terharu terharu

    aiyarkk..

    mane xhangitnye..
    abg masak nasi hangit geramsgt geramsgt geramsgt


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    I never meant the things I said to make you cry can I say I'm sorry
    It's hard to forget and yes I regret all these mistakes

    Was I invading in on your secrets Was I too close for comfort
    You're pushing me out When I wanted in

    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19952
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Fri 24 Apr 2009, 7:51 pm

    shukcaya wrote:

    aiyarkk..

    mane xhangitnye..
    abg masak nasi hangit geramsgt geramsgt geramsgt

    mana de hangit, mak puji je masakan2 saya......... lalala lalala

    jeles la tuh.......... xtaw xtaw
    avatar
    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 20383
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Fri 24 Apr 2009, 8:00 pm

    ari ni hangit mrh

    dia dh jd mcm smlm geramsgt


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 16517
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Fri 24 Apr 2009, 8:03 pm

    shukcaya wrote:
    Kehidupan wrote:
    shukcaya wrote:slalu hangit.. nanges

    cam ner leh sama nih........? terharu terharu

    aiyarkk..

    mane xhangitnye..
    abg masak nasi hangit geramsgt geramsgt geramsgt

    kuang..kuang..kuang.. specky
    avatar
    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 18598
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Fri 24 Apr 2009, 8:04 pm

    cmne nk men nih...?

    ap yg hangat? ap yg hangit??


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 16517
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Fri 24 Apr 2009, 8:10 pm

    CarnationMyra wrote:cmne nk men nih...?

    ap yg hangat? ap yg hangit??

    ade permainan ke kt cni? malumalu

    hehe..cite pasal ari ni ko ape terjadi kt ko setiap ari..
    mcm kt hot.fm.. oyye2

    hangat tu--best
    hangit --x best..
    music
    avatar
    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 18598
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Fri 24 Apr 2009, 8:13 pm

    pinkrabbit wrote:
    CarnationMyra wrote:cmne nk men nih...?

    ap yg hangat? ap yg hangit??

    ade permainan ke kt cni? malumalu

    hehe..cite pasal ari ni ko ape terjadi kt ko setiap ari..
    mcm kt hot.fm.. oyye2

    hangat tu--best
    hangit --x best..
    music

    ooooo...cmtu....arini hangit.....dak kecik tu lucassss!!


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 16517
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Fri 24 Apr 2009, 8:19 pm

    CarnationMyra wrote:
    pinkrabbit wrote:
    CarnationMyra wrote:cmne nk men nih...?

    ap yg hangat? ap yg hangit??

    ade permainan ke kt cni? malumalu

    hehe..cite pasal ari ni ko ape terjadi kt ko setiap ari..
    mcm kt hot.fm.. oyye2

    hangat tu--best
    hangit --x best..
    music

    ooooo...cmtu....arini hangit.....dak kecik tu lucassss!!

    dak kecik mane plak ni... confuse

    serius ke tahap kelucasn die? geram
    avatar
    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 18598
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Fri 24 Apr 2009, 8:28 pm

    hi hi hi...agak siyes la gak......!



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 16517
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Fri 24 Apr 2009, 8:35 pm

    hangat sbb pakai bj same kaler ngan b... love


    Last edited by pinkrabbit on Fri 24 Apr 2009, 8:43 pm; edited 1 time in total
    avatar
    bluerabbit
    budakchomot

    Posts : 6
    Points : 15850
    Signature : bluerabbit vs pinkrabbit

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by bluerabbit on Fri 24 Apr 2009, 8:42 pm

    pinkrabbit wrote:best sbb pakai bj same kaler ngan b... love

    a'a arini pakai baju sama kaler dgn da.. lurve
    avatar
    shukcaya
    tukangwelkamMV

    Posts : 632
    Points : 18243
    Location : dush dye!
    Signature : there's only one thing two do three words four you.. :D

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by shukcaya on Fri 24 Apr 2009, 8:44 pm

    Kehidupan wrote:
    shukcaya wrote:

    aiyarkk..

    mane xhangitnye..
    abg masak nasi hangit geramsgt geramsgt geramsgt

    mana de hangit, mak puji je masakan2 saya......... lalala lalala

    jeles la tuh.......... xtaw xtaw

    mak nk amek aty je..
    adik jujur cm radja..
    gelakbesar gelakbesar gelakbesar


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    I never meant the things I said to make you cry can I say I'm sorry
    It's hard to forget and yes I regret all these mistakes

    Was I invading in on your secrets Was I too close for comfort
    You're pushing me out When I wanted in

    avatar
    shukcaya
    tukangwelkamMV

    Posts : 632
    Points : 18243
    Location : dush dye!
    Signature : there's only one thing two do three words four you.. :D

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by shukcaya on Fri 24 Apr 2009, 8:44 pm

    pinkrabbit wrote:
    shukcaya wrote:
    Kehidupan wrote:
    shukcaya wrote:slalu hangit.. nanges

    cam ner leh sama nih........? terharu terharu

    aiyarkk..

    mane xhangitnye..
    abg masak nasi hangit geramsgt geramsgt geramsgt

    kuang..kuang..kuang.. specky

    nape nek pis??

    confuse confuse


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    I never meant the things I said to make you cry can I say I'm sorry
    It's hard to forget and yes I regret all these mistakes

    Was I invading in on your secrets Was I too close for comfort
    You're pushing me out When I wanted in

    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 16517
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Fri 24 Apr 2009, 9:24 pm

    shukcaya wrote:
    pinkrabbit wrote:
    shukcaya wrote:
    Kehidupan wrote:
    shukcaya wrote:slalu hangit.. nanges

    cam ner leh sama nih........? terharu terharu

    aiyarkk..

    mane xhangitnye..
    abg masak nasi hangit geramsgt geramsgt geramsgt

    kuang..kuang..kuang.. specky

    nape nek pis??

    confuse confuse

    ape hubungan ko ngan iqbal?? blushing
    avatar
    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 19494
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Fri 24 Apr 2009, 9:36 pm

    ari nie hangat...sbb panas arrr
    tak ujan2 hahaaaaa


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 19494
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Fri 24 Apr 2009, 9:36 pm

    arnab pink...i pun nk letak pic org tu gak laaa lol lol lol


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    shukcaya
    tukangwelkamMV

    Posts : 632
    Points : 18243
    Location : dush dye!
    Signature : there's only one thing two do three words four you.. :D

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by shukcaya on Fri 24 Apr 2009, 10:03 pm

    pinkrabbit wrote:

    ape hubungan ko ngan iqbal?? blushing

    dye abg sy la..
    nape?
    confuse confuse confuse


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    I never meant the things I said to make you cry can I say I'm sorry
    It's hard to forget and yes I regret all these mistakes

    Was I invading in on your secrets Was I too close for comfort
    You're pushing me out When I wanted in

    avatar
    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 18598
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Fri 24 Apr 2009, 10:14 pm

    puteri23 wrote:arnab pink...i pun nk letak pic org tu gak laaa lol lol lol

    msing2 letak gmba future hubby ye....hi hi hi!


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 16517
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Fri 24 Apr 2009, 10:26 pm

    shukcaya wrote:
    pinkrabbit wrote:

    ape hubungan ko ngan iqbal?? blushing

    dye abg sy la..
    nape?
    confuse confuse confuse

    sejak bile??? malumalu
    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19952
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Fri 24 Apr 2009, 10:52 pm

    shukcaya wrote:

    mak nk amek aty je..
    adik jujur cm radja..
    gelakbesar gelakbesar gelakbesar

    jujur konon............. hish hish

    padahal mak langsung xpuji dia, jeles la tuh........... mrh mrh

    Sponsored content

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun 17 Dec 2017, 12:38 am