Hari ni Hangat ke hangit??

    Share
    avatar
    Gila Komik
    chomeyl suda!

    Posts : 421
    Points : 16656
    Signature : Future Made Of Virtual Insanity

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Gila Komik on Thu 07 May 2009, 12:14 am

    it's fun to stay at the Y.M.C.A hehehe
    avatar
    Gila Komik
    chomeyl suda!

    Posts : 421
    Points : 16656
    Signature : Future Made Of Virtual Insanity

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Gila Komik on Thu 07 May 2009, 12:15 am

    Kehidupan wrote:UKM tuh apa.......? confuse

    untuk kambing makan?? confuse
    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 15652
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Thu 07 May 2009, 3:04 am

    Gila Komik wrote:
    Kehidupan wrote:UKM tuh apa.......? confuse

    untuk kambing makan?? confuse

    utk kehidupan mkn.. specky
    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Thu 07 May 2009, 7:41 am

    pinkrabbit wrote:
    Gila Komik wrote:
    Kehidupan wrote:UKM tuh apa.......? confuse

    untuk kambing makan?? confuse

    utk kehidupan mkn.. specky

    mengapakah...........? nangeslari nangeslari
    avatar
    shukcaya
    tukangwelkamMV

    Posts : 632
    Points : 17378
    Location : dush dye!
    Signature : there's only one thing two do three words four you.. :D

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by shukcaya on Thu 07 May 2009, 3:25 pm

    Kehidupan wrote:
    pinkrabbit wrote:
    Gila Komik wrote:
    Kehidupan wrote:UKM tuh apa.......? confuse

    untuk kambing makan?? confuse

    utk kehidupan mkn.. specky

    mengapakah...........? nangeslari nangeslari

    pdn muke lalala lalala gelakbesar gelakbesar


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    I never meant the things I said to make you cry can I say I'm sorry
    It's hard to forget and yes I regret all these mistakes

    Was I invading in on your secrets Was I too close for comfort
    You're pushing me out When I wanted in

    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Thu 07 May 2009, 6:24 pm

    shukcaya wrote:

    pdn muke lalala lalala gelakbesar gelakbesar

    tiada lagi cekodok utk mu........ nangeslari nangeslari
    avatar
    ARIFFX
    chomot-chomeyl

    Posts : 188
    Points : 15693
    Signature : signature?

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by ARIFFX on Thu 07 May 2009, 11:18 pm

    hangit..

    dh ler pagi td x sempat pakai ubat ketik,

    kena buat excavation plak masa kerja td..

    memang hangit...

    nanges
    avatar
    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 18629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Fri 08 May 2009, 12:56 am

    hangit arrr.......
    org tu bz jerk kalahkn pm
    smpai tak de masa utk aku
    nanges nanges nanges nanges


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 18629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Fri 08 May 2009, 12:59 am

    sori wak kalau saya tak phm awak
    tapi saya tak suka awak sibuk cam nie
    saya tak biasa
    nangeslari nangeslari
    saya nk sarukhan saya yg dl blushing



    dh cam luahan perasaan la pulak music music


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    Gila Komik
    chomeyl suda!

    Posts : 421
    Points : 16656
    Signature : Future Made Of Virtual Insanity

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Gila Komik on Fri 08 May 2009, 1:18 am

    puteri23 wrote:sori wak kalau saya tak phm awak
    tapi saya tak suka awak sibuk cam nie
    saya tak biasa
    nangeslari nangeslari
    saya nk sarukhan saya yg dl blushing



    dh cam luahan perasaan la pulak music music

    gila komik xnak ke putri
    avatar
    Gila Komik
    chomeyl suda!

    Posts : 421
    Points : 16656
    Signature : Future Made Of Virtual Insanity

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Gila Komik on Fri 08 May 2009, 1:20 am

    eyes143 wrote:
    shukcaya wrote:
    eyes143 wrote:

    ingat depa bgus sgt?
    meh aku blasah!! geramsgt

    ilek beb..
    org yg xlaku mmg cmtu ah..
    cool bebeh

    lalala lalala lalala

    haha..
    tp geram o0o0..
    seenak perut je dorg tu mrh
    lau dpt kat aku, mau aku tempeleng dorg tu geramsgt

    ape yg awak marah kan sgt ni mrh
    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Fri 08 May 2009, 7:49 am

    apakah ini..........? hish hish

    mrh mrh
    avatar
    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 17733
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Fri 08 May 2009, 11:00 am

    nk menghangatkan harini la.......siot je mereka tu.....


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Fri 08 May 2009, 1:27 pm

    carnationmyra wrote:nk menghangatkan harini la.......siot je mereka tu.....

    siapakah mereka itu........? confuse
    avatar
    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 17733
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Fri 08 May 2009, 2:37 pm

    Kehidupan wrote:
    carnationmyra wrote:nk menghangatkan harini la.......siot je mereka tu.....

    siapakah mereka itu........? confuse



    org2 tua yg ske carik pasal ngn bdk2 innocent cam kami nih......


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Fri 08 May 2009, 3:13 pm

    carnationmyra wrote:



    org2 tua yg ske carik pasal ngn bdk2 innocent cam kami nih......

    jgn lupa, makcik myra pun warga emas cam mereka2 jugak....... blushing blushing
    avatar
    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 17733
    Location : Venice of Perak

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by carnationmyra on Fri 08 May 2009, 4:12 pm

    Kehidupan wrote:
    carnationmyra wrote:



    org2 tua yg ske carik pasal ngn bdk2 innocent cam kami nih......

    jgn lupa, makcik myra pun warga emas cam mereka2 jugak....... blushing blushing

    mereke jauh lebih tua......


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    shukcaya
    tukangwelkamMV

    Posts : 632
    Points : 17378
    Location : dush dye!
    Signature : there's only one thing two do three words four you.. :D

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by shukcaya on Fri 08 May 2009, 4:16 pm

    Kehidupan wrote:
    shukcaya wrote:

    pdn muke lalala lalala gelakbesar gelakbesar

    tiada lagi cekodok utk mu........ nangeslari nangeslari

    ok xpe..

    adik nk sizzling lak pasni

    blushing blushing blushing


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    I never meant the things I said to make you cry can I say I'm sorry
    It's hard to forget and yes I regret all these mistakes

    Was I invading in on your secrets Was I too close for comfort
    You're pushing me out When I wanted in

    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Fri 08 May 2009, 7:13 pm

    carnationmyra wrote:

    mereke jauh lebih tua......

    orang tua memang selalu melabelkan orang lain itu lebih tua......... malumalu malumalu
    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Fri 08 May 2009, 7:14 pm

    shukcaya wrote:

    ok xpe..

    adik nk sizzling lak pasni

    blushing blushing blushing

    abg xreti masak sizzling la..... malumalu malumalu

    nnt pas abis UPSR nnt, abg banjer kt kedai yer........ malumalu
    avatar
    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 18629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 09 May 2009, 8:37 pm

    Gila Komik wrote:
    puteri23 wrote:sori wak kalau saya tak phm awak
    tapi saya tak suka awak sibuk cam nie
    saya tak biasa
    nangeslari nangeslari
    saya nk sarukhan saya yg dl blushing



    dh cam luahan perasaan la pulak music music

    gila komik xnak ke putri



    ko jual mahal sgt laaa...kasi murah skit gelakkecik gelakkecik


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    avatar
    Gila Komik
    chomeyl suda!

    Posts : 421
    Points : 16656
    Signature : Future Made Of Virtual Insanity

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Gila Komik on Sun 10 May 2009, 12:32 pm

    puteri23 wrote:
    Gila Komik wrote:
    puteri23 wrote:sori wak kalau saya tak phm awak
    tapi saya tak suka awak sibuk cam nie
    saya tak biasa
    nangeslari nangeslari
    saya nk sarukhan saya yg dl blushing



    dh cam luahan perasaan la pulak music music

    gila komik xnak ke putri



    ko jual mahal sgt laaa...kasi murah skit gelakkecik gelakkecik

    dah abis murah dah ni...mahal lagi ke
    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Sun 10 May 2009, 12:59 pm

    hangat2 tahi ayam......... blinking
    avatar
    ARIFFX
    chomot-chomeyl

    Posts : 188
    Points : 15693
    Signature : signature?

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by ARIFFX on Mon 11 May 2009, 10:49 pm

    isnin semes ti ya hanngit..
    avatar
    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 18629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Sat 16 May 2009, 2:46 pm

    Gila Komik wrote:
    dah abis murah dah ni...mahal lagi ke


    dh murah ker??
    jom dating arrr
    lurve lurve


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    Sponsored content

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon 26 Jun 2017, 6:23 pm