Hari ni Hangat ke hangit??

    Share

    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 14627
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Mon 25 May 2009, 5:31 pm

    hangat sbb dpt on9 blk..hehe... music

    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 18062
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Mon 25 May 2009, 6:57 pm

    pinkrabbit wrote:hangat sbb dpt on9 blk..hehe... music

    lama xnampak nek pis.......

    rindu plak.........
    blushing blushing

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18493
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Mon 25 May 2009, 7:25 pm

    thanx kerna mengskodeng forum MV ye nenek2.. gelakkecik


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 14627
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Mon 25 May 2009, 8:20 pm

    Kehidupan wrote:
    pinkrabbit wrote:hangat sbb dpt on9 blk..hehe... music

    lama xnampak nek pis.......

    rindu plak.........
    blushing blushing

    rindu je ke..kasi la hadiah ke..ape ker...sbg tanda penghargaan.. gelakbesar

    ARIFFX
    chomot-chomeyl

    Posts : 188
    Points : 14668
    Signature : signature?

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by ARIFFX on Mon 25 May 2009, 11:38 pm

    aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    geramsgt geramsgt geramsgt

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18493
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Mon 25 May 2009, 11:50 pm

    ARIFFX wrote:aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    geramsgt geramsgt geramsgt

    uit...
    npe ni confuse
    mara bebenor ni confuse


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 14627
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Tue 26 May 2009, 8:31 am

    eyes143 wrote:
    ARIFFX wrote:aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    geramsgt geramsgt geramsgt

    uit...
    npe ni confuse
    mara bebenor ni confuse

    masak nasik hangit kot... malumalu

    shukcaya
    tukangwelkamMV

    Posts : 632
    Points : 16353
    Location : dush dye!
    Signature : there's only one thing two do three words four you.. :D

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by shukcaya on Tue 26 May 2009, 11:31 am

    lapar nangesguling


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    I never meant the things I said to make you cry can I say I'm sorry
    It's hard to forget and yes I regret all these mistakes

    Was I invading in on your secrets Was I too close for comfort
    You're pushing me out When I wanted in


    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 14627
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by pinkrabbit on Tue 26 May 2009, 12:57 pm

    hangat...nk g jmpe kwn2.. lalala

    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 18062
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Wed 27 May 2009, 4:33 pm

    busuk suda..... lalala

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17604
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Thu 28 May 2009, 12:47 am

    hangit !!!!!
    benci ngn org tuuuuuuuu
    tak suka....tak suka
    geram geram geramsgt geramsgt geramsgt


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 18062
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Thu 28 May 2009, 12:52 am

    puteri23 wrote:hangit !!!!!
    benci ngn org tuuuuuuuu
    tak suka....tak suka
    geram geram geramsgt geramsgt geramsgt

    saya ke.....? nangeslari

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18493
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Thu 28 May 2009, 12:54 am

    puteri23 wrote:hangit !!!!!
    benci ngn org tuuuuuuuu
    tak suka....tak suka
    geram geram geramsgt geramsgt geramsgt

    benci kt spe tu put2.. confuse


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17604
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Thu 28 May 2009, 12:56 am

    Kehidupan wrote:
    puteri23 wrote:hangit !!!!!
    benci ngn org tuuuuuuuu
    tak suka....tak suka
    geram geram geramsgt geramsgt geramsgt

    saya ke.....? nangeslari


    ngan adik iqbal mesti la sayang blushing blushing


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17604
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Thu 28 May 2009, 12:57 am

    eyes143 wrote:
    puteri23 wrote:hangit !!!!!
    benci ngn org tuuuuuuuu
    tak suka....tak suka
    geram geram geramsgt geramsgt geramsgt

    benci kt spe tu put2.. confuse


    ngan sarukhan nie...
    org merajuk, dia wat tak tahu jerkkk
    nk kena blasah mamat nie kang
    geramsgt geramsgt


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18493
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Thu 28 May 2009, 12:59 am

    puteri23 wrote:
    eyes143 wrote:
    puteri23 wrote:hangit !!!!!
    benci ngn org tuuuuuuuu
    tak suka....tak suka
    geram geram geramsgt geramsgt geramsgt

    benci kt spe tu put2.. confuse


    ngan sarukhan nie...
    org merajuk, dia wat tak tahu jerkkk
    nk kena blasah mamat nie kang
    geramsgt geramsgt

    laki ni mna tau pujuk2 ni..
    hihi..


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17604
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Thu 28 May 2009, 1:02 am

    eyes143 wrote:
    laki ni mna tau pujuk2 ni..
    hihi..


    tapi sarukhan nie lain...
    dia pndai pujuk hahaaa....

    asal tah dia diam jer...biarkn laaa...


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18493
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Thu 28 May 2009, 1:05 am

    puteri23 wrote:
    eyes143 wrote:
    laki ni mna tau pujuk2 ni..
    hihi..


    tapi sarukhan nie lain...
    dia pndai pujuk hahaaa....

    asal tah dia diam jer...biarkn laaa...

    hihi..
    dia takde idea nk pujuk la tu..
    japg ade idea nk pujuk, dia mesti 'lembut tengkuk' blushing


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17604
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Thu 28 May 2009, 1:08 am

    eyes143 wrote:
    puteri23 wrote:
    eyes143 wrote:
    laki ni mna tau pujuk2 ni..
    hihi..


    tapi sarukhan nie lain...
    dia pndai pujuk hahaaa....

    asal tah dia diam jer...biarkn laaa...

    hihi..
    dia takde idea nk pujuk la tu..
    japg ade idea nk pujuk, dia mesti 'lembut tengkuk' blushing



    time cam nie mesti dia dh tido punya hehee
    kite tungu esok jer laa
    kalau dia tak pujuk, malas nk kawan ngan dia lagi hahaa


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18493
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Thu 28 May 2009, 1:12 am

    puteri23 wrote:
    eyes143 wrote:
    puteri23 wrote:
    eyes143 wrote:
    laki ni mna tau pujuk2 ni..
    hihi..


    tapi sarukhan nie lain...
    dia pndai pujuk hahaaa....

    asal tah dia diam jer...biarkn laaa...

    hihi..
    dia takde idea nk pujuk la tu..
    japg ade idea nk pujuk, dia mesti 'lembut tengkuk' blushing



    time cam nie mesti dia dh tido punya hehee
    kite tungu esok jer laa
    kalau dia tak pujuk, malas nk kawan ngan dia lagi hahaa

    ye ke mls nk kwn ni specky


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17604
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Thu 28 May 2009, 1:16 am

    eyes143 wrote:

    ye ke mls nk kwn ni specky


    yer laaa...btl nie

    malas kawan untk bape saat n ketika jerk
    gelakkecik gelakkecik


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18493
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by eyes143 on Thu 28 May 2009, 1:21 am

    puteri23 wrote:
    eyes143 wrote:

    ye ke mls nk kwn ni specky


    yer laaa...btl nie

    malas kawan untk bape saat n ketika jerk
    gelakkecik gelakkecik

    hihi..
    da agak.. gelakbesar


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17604
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Thu 28 May 2009, 1:56 pm

    eyes143 wrote:
    puteri23 wrote:
    eyes143 wrote:

    ye ke mls nk kwn ni specky


    yer laaa...btl nie

    malas kawan untk bape saat n ketika jerk
    gelakkecik gelakkecik

    hihi..
    da agak.. gelakbesar


    mana leh lama2...
    rindu tuuuu hehee


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 18062
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Kehidupan on Fri 29 May 2009, 5:00 pm

    panas, sangat panas......... nangeslari

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17604
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by puteri23 on Fri 29 May 2009, 6:48 pm

    ermmmm........esok my best frenz kawin
    asal tiba2 dh rs sebak ek heheee
    jgn aku nangis dh laa esok...

    rasa cm tak percaya kawan aku nie dh nk kawin..
    bila tgk khemah dh pasang kat umah ko..
    aku tahu esok ko akan jadi isteri org..

    aku tumpang hepi sgt2 kat ko...
    tah laa...rasa cam berat nk lpskn ko
    ko tahu kan berapa lama kite kawan
    hampir 20 thn..
    pasnie mesti ko dh tak leh nk giler2 lagi mcm sll hehe

    aku hrp aku pun akan jumpa gak lelaki yg baik cam bakal suami ko tu
    ko doa2kn ek... big eyes big eyes

    aku tahu ko pun nk aku cepat kawin kan...
    insyallah ade jodoh...ade laaa...
    sayang sgt2 kat ko..
    jgn lupakn aku lak tau....


    simpan semua kenangan kite dr kecik smpai bila2......





    kan dh nangis nie too sad too sad too sad too sad


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    Sponsored content

    Re: Hari ni Hangat ke hangit??

    Post by Sponsored content Today at 5:34 pm


      Current date/time is Sat 03 Dec 2016, 5:34 pm