Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Share

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16723
    Location : Venice of Perak

    Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by carnationmyra on Fri 17 Apr 2009, 11:14 am



    Akibat terdesak ingin menghapuskan jerawat dan melicinkan kulit dengan kaedah yang cepat. Remaja sanggup mengambil risiko menggunakan pil perancang dalam mencapai impian untuk mengawal pertumbuhan jerawat. Tahukah anda menggunakan pil perancang bukan sahaja berisiko kepada tubuh badan seseorang dan membawa kesan sampingan dikemudian hari.Tetapi ia juga menyalahi undang-undang dibawah akta racun melalui akta racun 1952.

    Oleh itu jangan guna cara extrim ini bagi mencapai tujuan anda.Banyak lagi cara dan produk yang berkesan mengawal pertumbuhan jerawat dengan lebih berkesan dan tidak mempunyai risiko. Apa gunanya muka cantik tetapi menanggung risiko sampingan dikemudian hari.

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18508
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by eyes143 on Fri 17 Apr 2009, 11:17 am

    pil perancang ada kaitan dgn hapus jerawat..?


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 14301
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by Qeena on Wed 22 Apr 2009, 11:00 pm

    betol ker leh nie...
    nak try leh... wateva

    kalu ok aku cakap...
    tapi malu ler nak beli pil tu... blushing

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16723
    Location : Venice of Perak

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by carnationmyra on Wed 22 Apr 2009, 11:02 pm

    ishhh!! nk try???

    ngengade!! jgn sesekali cuba....bhye woooo!!


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 14301
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by Qeena on Wed 22 Apr 2009, 11:05 pm

    CarnationMyra wrote:ishhh!! nk try???

    ngengade!! jgn sesekali cuba....bhye woooo!!

    kalu sekali cuba..bahaya ok arr...
    buatnyer kalu sekali cuba nak lagi... lol

    maya
    budakchomot

    Posts : 10
    Points : 13963
    Signature : it me

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by maya on Wed 22 Apr 2009, 11:20 pm

    nak jugak...muke dah mcm ape dah nie...dah 2 bulan...

    tak reti dah nak buat ape nie...huhuhuhu

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18508
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by eyes143 on Wed 22 Apr 2009, 11:26 pm

    maya wrote:nak jugak...muke dah mcm ape dah nie...dah 2 bulan...

    tak reti dah nak buat ape nie...huhuhuhu

    lau rajin leh cuba petua ni..

    bunga cengkih + air mawar + bedak sejuk (blend)
    jgn bg cair sgt..
    pahtu tempet kat muka..
    insyaAllah bekesan thumb


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    ciciwawa
    budakchomot

    Posts : 10
    Points : 13997
    Location : penang

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by ciciwawa on Wed 22 Apr 2009, 11:31 pm

    Satu lagi petua ni...
    Ambik serbuk ubat nyamuk tu,pastu tonyoh kat muka tu,
    buat macam scrub..

    Insyaallah ,tapi kalau tak berani jgn try... terharu

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18508
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by eyes143 on Wed 22 Apr 2009, 11:35 pm

    satu lagi...
    amek spntot, pahtu tonyoh kat muka..
    ada brannn???


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 14301
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by Qeena on Thu 23 Apr 2009, 12:00 am

    ciciwawa wrote:Satu lagi petua ni...
    Ambik serbuk ubat nyamuk tu,pastu tonyoh kat muka tu,
    buat macam scrub..

    Insyaallah ,tapi kalau tak berani jgn try... terharu

    biar betoi akak nie... fenin

    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 14301
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by Qeena on Thu 23 Apr 2009, 1:29 am

    maya wrote:nak jugak...muke dah mcm ape dah nie...dah 2 bulan...

    tak reti dah nak buat ape nie...huhuhuhu

    apa kata kita try...jom arr

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18508
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by eyes143 on Thu 23 Apr 2009, 1:30 am

    Qeena wrote:
    maya wrote:nak jugak...muke dah mcm ape dah nie...dah 2 bulan...

    tak reti dah nak buat ape nie...huhuhuhu

    apa kata kita try...jom arr

    cuba kak ina try yg spentot tu lol


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    Sponsored content

    Re: Teknik Gila menghapuskan jerawat?

    Post by Sponsored content Today at 10:03 pm


      Current date/time is Tue 06 Dec 2016, 10:03 pm