Wanita suka laki yg mcm mna?

    Share

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Thu 16 Apr 2009, 10:07 pm

    1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

    2. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

    3. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

    4. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

    5. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

    6. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan!.

    7. Jika kamu menyukai sorang wanita, cubalah mulakan dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

    8. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya. Tanya dia sendiri!!

    9. Selepas sorang gadis jatuh cinta, dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

    10. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

    11. Senjata wanita adalah airmata!!

    12. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya. So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah…

    13. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.


    Last edited by eyes143 on Wed 22 Apr 2009, 11:22 pm; edited 1 time in total

    daviddol
    chomot-chomeyl

    Posts : 51
    Points : 14209
    Location : kota Singa
    Signature : waktu tak akan menunggu kita....

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by daviddol on Fri 17 Apr 2009, 4:50 pm

    sy rasa ciri2 semua diatas ada dalam diri sya sekarang....
    perasaan jugak saya ini ya...

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Fri 17 Apr 2009, 5:32 pm

    kita je tahu diri kita...


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    Gila Komik
    chomeyl suda!

    Posts : 421
    Points : 15656
    Signature : Future Made Of Virtual Insanity

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by Gila Komik on Fri 17 Apr 2009, 10:35 pm

    ramai perempuan ske laki cam aku hehehe

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Fri 17 Apr 2009, 10:43 pm

    aiseh...
    konpiden ek..
    big eyes


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    makaroniudang
    chomot-chomeyl

    Posts : 90
    Points : 14218
    Signature : nape asek aku on9 sorg2 je ni......

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by makaroniudang on Wed 22 Apr 2009, 10:11 am

    Gila Komik wrote:ramai perempuan ske laki cam aku hehehe

    e perasan nye lalala

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Wed 22 Apr 2009, 2:09 pm

    makaroniudang wrote:
    Gila Komik wrote:ramai perempuan ske laki cam aku hehehe

    e perasan nye lalala

    dia mmg ske prasan lol


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    polong
    chomot-chomeyl

    Posts : 124
    Points : 14350
    Signature : be good

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by polong on Wed 29 Apr 2009, 4:52 pm

    lawak ar.. gelakbesar

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Fri 01 May 2009, 11:20 pm

    polong wrote:lawak ar.. gelakbesar

    lawak ke confuse


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    iorichee
    chomot-chomeyl

    Posts : 264
    Points : 14798
    Signature : Life Must Go On....

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by iorichee on Wed 13 May 2009, 4:34 pm

    malumalu nanges erk....

    aku kurang ciri-ciri di atas...

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17148
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by king_diamond on Wed 20 May 2009, 5:24 pm

    woman heart is like deep ocean.....aku teringat kata2 rose dewitt buckater dalam cerita titanic

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Wed 20 May 2009, 5:30 pm

    king_diamond wrote:woman heart is like deep ocean.....aku teringat kata2 rose dewitt buckater dalam cerita titanic

    adik tak brapa phm la abg blushing


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17148
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by king_diamond on Wed 20 May 2009, 5:32 pm

    maksudnya hati wanita ni dalam, mudah tersentuh dan sekali jatuh, mmg susah dia nak timbul balik

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Wed 20 May 2009, 5:35 pm

    king_diamond wrote:maksudnya hati wanita ni dalam, mudah tersentuh dan sekali jatuh, mmg susah dia nak timbul balik

    mcm mna abg tahu ni confuse


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17148
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by king_diamond on Wed 20 May 2009, 5:40 pm

    eh tahu la....org pmpuan beza ngan laki dari segi emosi ler

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Wed 20 May 2009, 5:44 pm

    king_diamond wrote:eh tahu la....org pmpuan beza ngan laki dari segi emosi ler

    org tu da gtau adik daaa geramsgt


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17148
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by king_diamond on Wed 20 May 2009, 6:45 pm

    org mana dik

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Wed 20 May 2009, 6:47 pm

    king_diamond wrote:org mana dik

    org tu la nangesguling


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17148
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by king_diamond on Wed 20 May 2009, 6:48 pm

    org mana?????

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Wed 20 May 2009, 6:49 pm

    king_diamond wrote:org mana?????

    christiano ronaldo nangesguling


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17148
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by king_diamond on Wed 20 May 2009, 6:49 pm

    cheh....CR ke....patut aeeerrrrrr

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Wed 20 May 2009, 6:53 pm

    king_diamond wrote:cheh....CR ke....patut aeeerrrrrr

    kang reveal gak spe gelakkecik


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17148
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by king_diamond on Wed 20 May 2009, 6:53 pm

    reveal je...mana ada org tau....ngeh3

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by eyes143 on Wed 20 May 2009, 6:54 pm

    king_diamond wrote:reveal je...mana ada org tau....ngeh3

    jeng3..
    sapa nk tahu sila pm sy blinking


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17148
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by king_diamond on Wed 20 May 2009, 6:55 pm

    pm le adek...abg tunggu ney

    Sponsored content

    Re: Wanita suka laki yg mcm mna?

    Post by Sponsored content Today at 9:58 am


      Current date/time is Thu 08 Dec 2016, 9:58 am