~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Share

    ARIFFX
    chomot-chomeyl

    Posts : 188
    Points : 14703
    Signature : signature?

    ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by ARIFFX on Sat 18 Apr 2009, 6:47 pm

    Januari
    - Mudah jatuh cinta terhadap individu yang mempunyai daya tarikan
    - Mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang dicintai sekiranya dikhianati
    - Sukar setia pada yang satu.
    - Pandai mengambil hati pasangannya tapi mudah melukai pasangannya
    - Selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya.
    - Bersikap romantik tapi tidak pandai memperlihatkannya.
    - Sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekirannya
    pasangannya cemburu terhadapnya.
    - Bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang.
    - Pasangan ideal untuk individu yang lahir dalam bulan Januari selalunya dilahirkan dalam bulan 3, 6,8,11.
    - Kebanyakan bangsa Cina yang ramai lahir dalam bulan ini.

    Febuari
    - Sukar untuk jatuh cinta tapi mudah untuk mengkhianati pasangan.
    - Amat hormat kepada pasangan.
    - Amat suka memikat pasangan.
    - Jujur dan berterus terang dalam perhubungan.
    - Sentiasa nekad untuk bersama dengan pasangannya
    - Sangat romantik pada dalaman dan bukan pada luaran(hanya pasangannya yang tahu)
    - Patuh kepada pasangannya dan selalu menjaga hati pasangan.
    - Kurang beremosi terhadap pasangannya.
    - Amat menjaga penampilan diri dan pasangannya.
    - Pasangan ideal: Lahir bulan 5,9,10,12

    Mac
    - Mudah menawan hati pasangannya.
    - Sentiasa ingin didampingi oleh pasangannya.
    - Sangat pemalu dalam meluahkan isi hati
    - Sangat baik dalam menjaga perhubungan
    -Amat sukar melupakan pasangan yang dicintai.
    - Persaan cemburu yang minima.
    - Sangat manja dan sering ingin dimanjai pasangannya.
    - Mudah memilih pasangan tanpa berfikir dengan waras.
    - Sentiasa mengharapkan keistimewaan dari pasangan.
    - Suka menuduh melulu tanpa usul periksa.
    - Berprasangka terhadap pasangan.
    - Pasangam Ideal: Lahir dalam bulan 1,5,10,12.
    - Kebanyakkan orang Eropah lahir dalam bulan ini.

    April
    - Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta dan amat memilih pasangan.
    - Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
    - Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
    - Sentiasa ingin diberi perhatian.
    - Amat cemburu dalam perhubungan.
    - Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
    - Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
    - Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
    - Romantik dan terlalu romantik
    - Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
    - Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.
    - Kebanyakan orang yang lahir dalam bulan ini boleh dianggap 'hamba cinta' seperti Laila, Juliet, Siti Zulaikha.
    - Pasangan Ideal: Lahir dalam bulan 4, 7,11,2
    - Kebanyakan bangsa India yang lahir dalam bulan ini.

    Mei
    - Amat mudah jatuh cinta.
    - Baik dan jujur dalam perhubungan.
    - Pandai menarik hati pasangan.
    - Perasaan cinta yang mendalam.
    - Mudah untuk dipujuk.
    - Kurang suka untuk sentiasa bersama.
    - Mudah menerima cinta seseorang.
    - Pilihan yang tepat dalam berpasangan.
    - Nekad untuk menjaga hubungan yang baik.
    - Pandai mengatur hidup pasangan (bukan Queen Control atau King Control)
    - Suka mengangankan sesuatu yang indah bersama pasangan.
    - Sentiasa dahagakan kasih sayang dari pasangan tapi tak pandai memperlihatkan.
    - Ambil berat dalam menjaga hubungan.
    - Pasangan Ideal: Lahir dalam bulan 6, 9, 10, 11

    Jun
    - Amat pandai menjaga hati pasangan sekiranya dia perempuan.
    - Sukar melukai dan memahami hati pasangan.
    - Mudah jatuh hati tapi terlalu memilih.
    - Cerewet dalam hubungan.
    - Selalu beremosi.
    - Mudah merajuk dan mudah di pujuk.
    - Cepat rasa bosan dalam percintaan.
    - Kurang yakin dalam perhubungan.
    - Selalu melindungi pasangan dari kritikan atau umpatan orang.
    - Elok untuk menjadi Ibu yang baik.
    - Dahagakan pujian dari pasangan.
    - Pasangan Ideal: Lahir bulan 1,3,5,8.

    Julai
    - Amat suka didampingi pasangan.
    - Sukar dimengerti oleh pasangan.
    - Sentiasa menjaga maruah diri, pasangan dan perhubungan.
    - Amat mudah dipujuk dan berterus terang.
    - Amat menghargai kesetiaan pasangan.
    - Mengambil berat dan mengasihi pasangan
    - Berkebolehan untuk meluahkan isi hati terhadap individu yang dicintai,
    - Mudah terluka dan lambat untuk pulih.
    - Suka merajuk dan dipujuk.
    - Setia terhadap pasangan.
    - Suka mendengar dan tidak suka membantah.
    - Cemburu terhadap pasangan.
    - Suka menilai dan menjaga perhubungan.
    - Pasangan Ideal: Lahir bulan 4, 6, 7

    Ogos
    - Tidak serius dalam perhubungan
    - Mengambil mudah dalam perhubungan
    - Kesetiaan di ragui.
    - Pandai memujuk pasangan
    - Suka memimpin pasangan.
    - Romantik, Pengasih dan Penyayang.
    - Kelam kabut dalam perhubungan.
    - Sering bertukar pasangan
    - Sukar mencari pilihan yang tepat
    - Sangat sensitif dan tahap cemburu yang minima.
    - Mudah meluahkan kat cinta pada sesiapa yang berkenan.
    - Pasangan Ideal: Lahir bulan 1, 6, 10, 12
    - Kebanyakan bangsa Bani Israel dizaman Arab Jahiliyah yang lahir dalam bulan ini.

    September
    - Bersopan dalam hubungan
    - bertolak ansur terhadap pasangan
    - Suka mengkritik pasangan
    - Sangat prihatin terhadap pasangan
    - Sangat sensitif dan emosi
    - Pandai memahami pasangan
    - Kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan
    - Amat memilih pasangan
    - Sukar melupakan sekiranya hati terluka.
    - Mudah simpati dengan perasaam dan masalah pasangan.
    - Pasangan Ideal: Lahir dalam bulan 3, 6,8,11

    Oktober
    - Amat suka berkomunikasi dengan pasangan.
    - Suka disayangi dan menyayangi pasangan.
    - Sopan terhadap pasangan.
    - Jujur dan jarang berpura-pura dengan pasangan.
    - Mudah terluka hati sekiranya pasanangan ada melakukan kesalahan terhadapnya.
    - Sukar menerima pandangan pasangan.
    - Emosi yang mudah terusik.
    - Pengasih, Penyayang terhadap pasangan.
    - Cemburu dan terlalu cemburu.
    - Romantik
    - Memahami pasangan.
    - Pasangan Ideal: Individu ini ramai pasangan yang sesuai dengannya 1,2,4,5,8,9,10,12.
    - Kebanyakan bangsa melayu yang lahir dalam bulan ini.

    November
    - Banyak helah dalam menghadapi pasangan.
    - Cermat dan teliti dalam menjaga perhubungan.
    - Amat berahsia dengan pasangan dan sesiapa.
    - Degil dan engkar dengan pasangan.
    - Tidak suka dikongkong oleh pasangan.
    - Mudah ambil berat terhadap pasangan.
    - Tidak menghargai perhubungan.
    - Sambil lewa dalam perhubungan.
    - Emosi yang mendalam dan tidak romantik langsung.
    - Perangai tidak dapat diramal terhadap pasangan.
    - Kurang menhargai pasangan dan hal-hal percintaan.
    - Kurang bersama dengan pasangan.
    - Pasangan Ideal: 4, 7

    Disember
    - Pemurah terhadap perhubungan
    - Mudah jatuh cinta dalam masa yang sama.
    - Tergesa-gesa dalam perhubungan
    - Suka didampingi oleh pasangan.
    - Benci dikongkong.
    - Berbakat untuk kahwin lebih dari satu (utk lelaki)
    - Suka mempengaruhi pasangan
    - Curang dalam percintaan.
    - Kurang berkerjasama dengan pasangan.
    - Selalu cuba untuk mencari pasangan yang baru
    - Mudah menipu dan tidak jujur terhadap pasangan.
    - Pasangan Ideal: Lahir bulan 3, 9, 11, 12.[/size]
    [/size][/size]

    LuvHoneY
    chomot-chomeyl

    Posts : 84
    Points : 14348
    Signature : ♥♪♫♪♪

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by LuvHoneY on Mon 20 Apr 2009, 4:35 pm

    April
    - Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta dan amat memilih pasangan.
    - Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
    - Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
    - Sentiasa ingin diberi perhatian.
    - Amat cemburu dalam perhubungan.
    - Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
    - Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
    - Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
    - Romantik dan terlalu romantik
    - Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
    - Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.
    - Kebanyakan orang yang lahir dalam bulan ini boleh dianggap 'hamba cinta' seperti Laila, Juliet, Siti Zulaikha.
    - Pasangan Ideal: Lahir dalam bulan 4, 7,11,2
    - Kebanyakan bangsa India yang lahir dalam bulan ini.


    love julie n romeo...mihahahahaha

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18528
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by eyes143 on Mon 20 Apr 2009, 4:46 pm

    ARIFFX wrote:
    September
    - Bersopan dalam hubungan
    - bertolak ansur terhadap pasangan
    - Suka mengkritik pasangan
    - Sangat prihatin terhadap pasangan
    - Sangat sensitif dan emosi
    - Pandai memahami pasangan
    - Kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan
    - Amat memilih pasangan
    - Sukar melupakan sekiranya hati terluka.
    - Mudah simpati dengan perasaam dan masalah pasangan.
    - Pasangan Ideal: Lahir dalam bulan 3, 6,8,11


    semuanya betol terharu


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    ratusanRM
    chomeyl suda!

    Posts : 516
    Points : 15694
    Signature : Selamat tinggal chart...

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by ratusanRM on Mon 20 Apr 2009, 5:21 pm

    den bukan awek ko kan ariff haha haha

    LuvHoneY
    chomot-chomeyl

    Posts : 84
    Points : 14348
    Signature : ♥♪♫♪♪

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by LuvHoneY on Mon 20 Apr 2009, 6:10 pm

    ratusanRM wrote:den bukan awek ko kan ariff haha haha

    ishhh jgn kaum sejenis.... tidak

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18528
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by eyes143 on Mon 20 Apr 2009, 7:38 pm

    ratusanRM wrote:den bukan awek ko kan ariff haha haha

    tidakkkkkkkk fenin


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    ratusanRM
    chomeyl suda!

    Posts : 516
    Points : 15694
    Signature : Selamat tinggal chart...

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by ratusanRM on Mon 20 Apr 2009, 9:14 pm

    LuvHoneY wrote:

    ishhh jgn kaum sejenis.... tidak


    statement den telah disalah tafsir tidak tidak

    makaroniudang
    chomot-chomeyl

    Posts : 90
    Points : 14228
    Signature : nape asek aku on9 sorg2 je ni......

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by makaroniudang on Tue 21 Apr 2009, 11:17 pm

    aku bulan 5
    seswai ke x jd awek ko

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16743
    Location : Venice of Perak

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by carnationmyra on Tue 21 Apr 2009, 11:21 pm

    makaroniudang wrote:aku bulan 5
    seswai ke x jd awek ko

    pe kata kalo ko letak avatar ko dlu....

    ak caya....pas ko letak.....mesti ramai yg berminat.......hi hi hi...


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    makaroniudang
    chomot-chomeyl

    Posts : 90
    Points : 14228
    Signature : nape asek aku on9 sorg2 je ni......

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by makaroniudang on Tue 21 Apr 2009, 11:24 pm

    CarnationMyra wrote:
    makaroniudang wrote:aku bulan 5
    seswai ke x jd awek ko

    pe kata kalo ko letak avatar ko dlu....

    ak caya....pas ko letak.....mesti ramai yg berminat.......hi hi hi...

    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 14321
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by Qeena on Wed 22 Apr 2009, 9:35 pm

    naper macam tak betol jer bulan aku nie...
    tipu nie.... nangeslari

    maya
    budakchomot

    Posts : 10
    Points : 13983
    Signature : it me

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by maya on Wed 22 Apr 2009, 11:35 pm

    erm... ngarut la...

    tah pape tah...

    kalau tak jd awek pun tak pe la...

    belum lagi kot...huhuuh

    rakyat_jelata
    budakchomot

    Posts : 29
    Points : 14086
    Signature : .::l Agi Idup Agi Ngelaban l::.

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by rakyat_jelata on Thu 23 Apr 2009, 6:13 am

    Febuari
    - Sukar untuk jatuh cinta (1) tapi mudah untuk mengkhianati pasangan (2).

    - Amat hormat kepada pasangan.(3)
    - Amat suka memikat pasangan.(4)
    - Jujur dan berterus terang dalam perhubungan.(5)
    - Sentiasa nekad untuk bersama dengan pasangannya (6)
    - Sangat romantik pada dalaman dan bukan pada luaran(hanya pasangannya yang tahu)(7)
    - Patuh kepada pasangannya dan selalu menjaga hati pasangan.(8)
    - Kurang beremosi terhadap pasangannya.(9)
    - Amat menjaga penampilan diri dan pasangannya.(10)
    - Pasangan ideal: Lahir bulan 5,9,10,12
    (11)


    1. agaknya kot
    2. nie nisbah dia 1 : 1,000000
    3. compom lah..
    4. Pikat jerk, nk tgk saham tinggi lg ke tak ... hahah
    5. Sokong...
    6. Abis, xkan ngn org lain lak kot...
    7. uish... senyap2 arr...
    8. Hati jerk ke ?
    9. hmm.. nnt dia lari plak..
    10. kang dh lawa cari lain plak..
    11. kn tambah lg 1 no... 26 lurve

    iorichee
    chomot-chomeyl

    Posts : 264
    Points : 14808
    Signature : Life Must Go On....

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by iorichee on Mon 11 May 2009, 1:06 pm

    ini untuk awek je kan... nanges

    Sponsored content

    Re: ~~korg lahir bulan brape?? meh tgk seswai x jadi awek aku.. kekekekkeke~~

    Post by Sponsored content Today at 10:57 am


      Current date/time is Sat 10 Dec 2016, 10:57 am