Anda Curiga?

    Share

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16733
    Location : Venice of Perak

    Anda Curiga?

    Post by carnationmyra on Fri 17 Apr 2009, 2:34 pm

    Adakah perempuan lebih kuat merasa curiga???

    Bagaimana pula dengan lelaki??

    Perlukah ada perasaan curiga ini dlam sesebuah hubungan??

    Apakah yang akan anda lakukan sekiranya anda berada curiga terhadap pasangan???

    hurmmm....perasaan curiga ni...ada kaitan dengan kasih syg x?

    Kemukakan pendapat anda.......


    Last edited by CarnationMyra on Fri 17 Apr 2009, 2:37 pm; edited 1 time in total

    cc
    chomot-chomeyl

    Posts : 286
    Points : 15066
    Location : All Over Malaysia

    Re: Anda Curiga?

    Post by cc on Fri 17 Apr 2009, 2:37 pm

    perlu tp kene berpada-pada....
    honestly, pompuan lebih mencurigai lelaki...
    bkn x bagus, tp kalo melebih-lebih akan merosakkan perhubungan itu sendiri....
    seharusnya perempuan faham dgn kerja lelaki & lelaki juga harus jujur dgn wanitanya...



    ** jgn mkn nasi ayam x ajak wanita anda.....hahahaha


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________


    [/center]

    pereroRoche
    budakchomot

    Posts : 19
    Points : 14051
    Location : bumi..

    Re: Anda Curiga?

    Post by pereroRoche on Fri 17 Apr 2009, 2:47 pm

    perempuan mmg lebih mencurigai lelaki..
    tapi kalau lelaki ni mnjaga tingkah laku, takde sebab nape pmpuan nk curiga kan..

    pmpuan plak mmg kena lebih memahami kerja lelaki..
    yg bab mkn nasi tu..
    try la mkn tak ajak awek..
    hahaha!!

    Cherry
    budakchomot

    Posts : 48
    Points : 14177
    Signature : ....black cherry~

    Re: Anda Curiga?

    Post by Cherry on Fri 17 Apr 2009, 3:11 pm

    perempuan lebih mmpunyai perasaan curiga ni sbb perempuan ad perasaan syg lebih dr llki.....

    sebb tu la pompuan kuat curiga.....cherry pon curiga jgk kdg2.....tp xde la sampai nk cek sms si dia.....sbb tu adalah privasi dia.....

    hurmmm....ap2 pon..perasaan curiga tu kene ad sbb kte sygkan pasangan kte....mesti kene ad walaupon sedikit...tp jgn la over sgt......

    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 14652
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Anda Curiga?

    Post by pinkrabbit on Fri 17 Apr 2009, 6:29 pm

    ppn jg mpunyai firasat yg kuat dr lelaki...
    bile, ppn tu merasakan yg pasangan nye curang.. slalunye adelah btol..
    tu lah, kelebihan ppn.. :)
    yg xde pd lelaki..

    cc
    chomot-chomeyl

    Posts : 286
    Points : 15066
    Location : All Over Malaysia

    Re: Anda Curiga?

    Post by cc on Fri 17 Apr 2009, 6:34 pm

    pinkrabbit wrote:ppn jg mpunyai firasat yg kuat dr lelaki...
    bile, ppn tu merasakan yg pasangan nye curang.. slalunye adelah btol..
    tu lah, kelebihan ppn.. :)
    yg xde pd lelaki..

    yg ni sy setuju....
    idup nenek pis....
    ops....idup pink rabbit....hahahaha

    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 14652
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Anda Curiga?

    Post by pinkrabbit on Fri 17 Apr 2009, 6:42 pm

    cc wrote:
    pinkrabbit wrote:ppn jg mpunyai firasat yg kuat dr lelaki...
    bile, ppn tu merasakan yg pasangan nye curang.. slalunye adelah btol..
    tu lah, kelebihan ppn.. :)
    yg xde pd lelaki..

    yg ni sy setuju....
    idup nenek pis....
    ops....idup pink rabbit....hahahaha

    cc ni sape ek?hihi

    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 14311
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: Anda Curiga?

    Post by Qeena on Sat 25 Apr 2009, 1:44 pm

    hmmm....
    bagi qeena pulak...perasaan curiga ni tak kan timbul jika pasagan masing masing jujur...
    ni tak ckap nak g tempat lain, tapi resit tunjuk g tempat lain..
    cam tu la...

    tak de istilah lelaki atau perempuan...
    kalu kita rasa tak puas hati, mesti kita tanya kan...(bagi hilang curiga tu)...
    biar pihak lelaki atau perempuan, jangan cepat melenting bila ada orang query pasal semua nie...relax ja...

    sometime qeena sendiri curiga, tapi semua tu boleh terjawab bila kita bertanya...
    curiga ni sangat sangat timbul bila kita tidak jujur dengan pasangan kita...

    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 14311
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: Anda Curiga?

    Post by Qeena on Sat 25 Apr 2009, 1:47 pm

    pinkrabbit wrote:ppn jg mpunyai firasat yg kuat dr lelaki...
    bile, ppn tu merasakan yg pasangan nye curang.. slalunye adelah btol..
    tu lah, kelebihan ppn.. :)
    yg xde pd lelaki..

    ni qeena sangat setuju...
    mak qeena cakap, kalu kita dah berkahwin lagi la firasat tu kuat sangat...(kena tanya yang dah kahwin nie) specky

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Anda Curiga?

    Post by eyes143 on Sat 25 Apr 2009, 9:13 pm

    sbb tu bila sy rasa was2, sy tnya direct je..
    senang..
    puas ati lak tu..
    takde dh tertanya2.. thumb


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    Sponsored content

    Re: Anda Curiga?

    Post by Sponsored content Today at 10:00 am


      Current date/time is Thu 08 Dec 2016, 10:00 am