Anda Curiga?

    Share
    avatar
    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 17438
    Location : Venice of Perak

    Anda Curiga?

    Post by carnationmyra on Fri 17 Apr 2009, 2:34 pm

    Adakah perempuan lebih kuat merasa curiga???

    Bagaimana pula dengan lelaki??

    Perlukah ada perasaan curiga ini dlam sesebuah hubungan??

    Apakah yang akan anda lakukan sekiranya anda berada curiga terhadap pasangan???

    hurmmm....perasaan curiga ni...ada kaitan dengan kasih syg x?

    Kemukakan pendapat anda.......


    Last edited by CarnationMyra on Fri 17 Apr 2009, 2:37 pm; edited 1 time in total
    avatar
    cc
    chomot-chomeyl

    Posts : 286
    Points : 15771
    Location : All Over Malaysia

    Re: Anda Curiga?

    Post by cc on Fri 17 Apr 2009, 2:37 pm

    perlu tp kene berpada-pada....
    honestly, pompuan lebih mencurigai lelaki...
    bkn x bagus, tp kalo melebih-lebih akan merosakkan perhubungan itu sendiri....
    seharusnya perempuan faham dgn kerja lelaki & lelaki juga harus jujur dgn wanitanya...



    ** jgn mkn nasi ayam x ajak wanita anda.....hahahaha


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________


    [/center]
    avatar
    pereroRoche
    budakchomot

    Posts : 19
    Points : 14756
    Location : bumi..

    Re: Anda Curiga?

    Post by pereroRoche on Fri 17 Apr 2009, 2:47 pm

    perempuan mmg lebih mencurigai lelaki..
    tapi kalau lelaki ni mnjaga tingkah laku, takde sebab nape pmpuan nk curiga kan..

    pmpuan plak mmg kena lebih memahami kerja lelaki..
    yg bab mkn nasi tu..
    try la mkn tak ajak awek..
    hahaha!!
    avatar
    Cherry
    budakchomot

    Posts : 48
    Points : 14882
    Signature : ....black cherry~

    Re: Anda Curiga?

    Post by Cherry on Fri 17 Apr 2009, 3:11 pm

    perempuan lebih mmpunyai perasaan curiga ni sbb perempuan ad perasaan syg lebih dr llki.....

    sebb tu la pompuan kuat curiga.....cherry pon curiga jgk kdg2.....tp xde la sampai nk cek sms si dia.....sbb tu adalah privasi dia.....

    hurmmm....ap2 pon..perasaan curiga tu kene ad sbb kte sygkan pasangan kte....mesti kene ad walaupon sedikit...tp jgn la over sgt......
    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 15357
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Anda Curiga?

    Post by pinkrabbit on Fri 17 Apr 2009, 6:29 pm

    ppn jg mpunyai firasat yg kuat dr lelaki...
    bile, ppn tu merasakan yg pasangan nye curang.. slalunye adelah btol..
    tu lah, kelebihan ppn.. :)
    yg xde pd lelaki..
    avatar
    cc
    chomot-chomeyl

    Posts : 286
    Points : 15771
    Location : All Over Malaysia

    Re: Anda Curiga?

    Post by cc on Fri 17 Apr 2009, 6:34 pm

    pinkrabbit wrote:ppn jg mpunyai firasat yg kuat dr lelaki...
    bile, ppn tu merasakan yg pasangan nye curang.. slalunye adelah btol..
    tu lah, kelebihan ppn.. :)
    yg xde pd lelaki..

    yg ni sy setuju....
    idup nenek pis....
    ops....idup pink rabbit....hahahaha
    avatar
    pinkrabbit
    chomot-chomeyl

    Posts : 165
    Points : 15357
    Location : Earth..
    Signature : i just want happiness...

    Re: Anda Curiga?

    Post by pinkrabbit on Fri 17 Apr 2009, 6:42 pm

    cc wrote:
    pinkrabbit wrote:ppn jg mpunyai firasat yg kuat dr lelaki...
    bile, ppn tu merasakan yg pasangan nye curang.. slalunye adelah btol..
    tu lah, kelebihan ppn.. :)
    yg xde pd lelaki..

    yg ni sy setuju....
    idup nenek pis....
    ops....idup pink rabbit....hahahaha

    cc ni sape ek?hihi
    avatar
    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 15016
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: Anda Curiga?

    Post by Qeena on Sat 25 Apr 2009, 1:44 pm

    hmmm....
    bagi qeena pulak...perasaan curiga ni tak kan timbul jika pasagan masing masing jujur...
    ni tak ckap nak g tempat lain, tapi resit tunjuk g tempat lain..
    cam tu la...

    tak de istilah lelaki atau perempuan...
    kalu kita rasa tak puas hati, mesti kita tanya kan...(bagi hilang curiga tu)...
    biar pihak lelaki atau perempuan, jangan cepat melenting bila ada orang query pasal semua nie...relax ja...

    sometime qeena sendiri curiga, tapi semua tu boleh terjawab bila kita bertanya...
    curiga ni sangat sangat timbul bila kita tidak jujur dengan pasangan kita...
    avatar
    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 15016
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: Anda Curiga?

    Post by Qeena on Sat 25 Apr 2009, 1:47 pm

    pinkrabbit wrote:ppn jg mpunyai firasat yg kuat dr lelaki...
    bile, ppn tu merasakan yg pasangan nye curang.. slalunye adelah btol..
    tu lah, kelebihan ppn.. :)
    yg xde pd lelaki..

    ni qeena sangat setuju...
    mak qeena cakap, kalu kita dah berkahwin lagi la firasat tu kuat sangat...(kena tanya yang dah kahwin nie) specky
    avatar
    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 19223
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Anda Curiga?

    Post by eyes143 on Sat 25 Apr 2009, 9:13 pm

    sbb tu bila sy rasa was2, sy tnya direct je..
    senang..
    puas ati lak tu..
    takde dh tertanya2.. thumb


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    Sponsored content

    Re: Anda Curiga?

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sat 29 Apr 2017, 12:04 am