Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Share

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Tue 12 May 2009, 6:14 pm

    iorichee wrote:
    huhuhuuu...
    fenin
    aku nk jadi anak murid...
    gelakbesar
    nanti bole tanya...

    specky
    "cikgu nk kawen dgn saya tak?"
    lurve

    mmg nk mkn pelempang free la tu..
    geramsgt gelakkecik

    iorichee
    chomot-chomeyl

    Posts : 264
    Points : 14773
    Signature : Life Must Go On....

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by iorichee on Tue 12 May 2009, 6:20 pm

    venomous wrote:
    iorichee wrote:
    huhuhuuu...
    fenin
    aku nk jadi anak murid...
    gelakbesar
    nanti bole tanya...

    specky
    "cikgu nk kawen dgn saya tak?"
    lurve

    mmg nk mkn pelempang free la tu..
    geramsgt gelakkecik
    huhuhuuu....
    nanges nanges
    garang giler cikgu nieh....
    malumalu

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Tue 12 May 2009, 6:23 pm

    iorichee wrote:
    huhuhuuu....
    nanges nanges
    garang giler cikgu nieh....
    malumalu

    ckgu skrg mmg grg..
    tp cute mute...
    blinking

    iorichee
    chomot-chomeyl

    Posts : 264
    Points : 14773
    Signature : Life Must Go On....

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by iorichee on Tue 12 May 2009, 6:26 pm

    venomous wrote:
    iorichee wrote:
    huhuhuuu....
    nanges nanges
    garang giler cikgu nieh....
    malumalu

    ckgu skrg mmg grg..
    tp cute mute...
    blinking
    kalo garang tapi cute...
    bole adjust lagi...
    gelakbesar

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Tue 12 May 2009, 6:30 pm

    iorichee wrote:
    kalo garang tapi cute...
    bole adjust lagi...
    gelakbesar
    nk adjust pe lg???
    kn dah cute...
    ok la tu.....
    wow

    iorichee
    chomot-chomeyl

    Posts : 264
    Points : 14773
    Signature : Life Must Go On....

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by iorichee on Tue 12 May 2009, 6:33 pm

    venomous wrote:
    iorichee wrote:
    kalo garang tapi cute...
    bole adjust lagi...
    gelakbesar
    nk adjust pe lg???
    kn dah cute...
    ok la tu.....
    wow
    kasi adjust la...
    dari garang jadi budak comey

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Tue 12 May 2009, 6:35 pm

    iorichee wrote:
    kasi adjust la...
    dari garang jadi budak comey

    owh...
    mntk petua cket....
    specky

    iorichee
    chomot-chomeyl

    Posts : 264
    Points : 14773
    Signature : Life Must Go On....

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by iorichee on Tue 12 May 2009, 6:36 pm

    venomous wrote:
    iorichee wrote:
    kasi adjust la...
    dari garang jadi budak comey

    owh...
    mntk petua cket....
    specky
    nieh aku tak pandai nieh...
    nanges nanges
    nak bagi petua....
    malumalu malumalu

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Tue 12 May 2009, 6:40 pm

    iorichee wrote:
    nieh aku tak pandai nieh...
    nanges nanges
    nak bagi petua....
    malumalu malumalu

    bistu cmne nk adjust??
    confuse

    iorichee
    chomot-chomeyl

    Posts : 264
    Points : 14773
    Signature : Life Must Go On....

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by iorichee on Tue 12 May 2009, 6:42 pm

    venomous wrote:
    iorichee wrote:
    nieh aku tak pandai nieh...
    nanges nanges
    nak bagi petua....
    malumalu malumalu

    bistu cmne nk adjust??
    confuse
    kalo dia marah2 ko siram je air batu...
    mesti dia sejuk...

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Tue 12 May 2009, 6:44 pm

    iorichee wrote:
    kalo dia marah2 ko siram je air batu...
    mesti dia sejuk...

    owh...
    cmtu ea....
    confuse

    kalo air batu tu cair???
    cmne??
    confuse
    nk siram pe plak???
    confuse

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Sat 16 May 2009, 7:15 pm

    mne iorichee ni??
    kate nk bg petua...
    malumalu

    iorichee
    chomot-chomeyl

    Posts : 264
    Points : 14773
    Signature : Life Must Go On....

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by iorichee on Sun 17 May 2009, 11:52 am

    aku masih mencari petua untuk cikgu2 yg garang....

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Sun 17 May 2009, 1:41 pm

    iorichee wrote:aku masih mencari petua untuk cikgu2 yg garang....

    lumur atas api...
    konpem cair meleleh nnt...
    specky gelakbesar

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17123
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by king_diamond on Sun 17 May 2009, 5:19 pm

    lelaki ni kalau berahsia sangat pun payah gak

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18493
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by eyes143 on Sun 17 May 2009, 5:26 pm

    king_diamond wrote:lelaki ni kalau berahsia sangat pun payah gak

    alaaaa..

    laki ni tayah la nk rahsia2 wateva


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17123
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by king_diamond on Sun 17 May 2009, 5:36 pm

    eyes143 wrote:
    king_diamond wrote:lelaki ni kalau berahsia sangat pun payah gak

    alaaaa..

    laki ni tayah la nk rahsia2 wateva


    kena rahsia gak ling2, kalau semua tau, tak thrill le, ngeh3

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18493
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by eyes143 on Sun 17 May 2009, 5:55 pm

    king_diamond wrote:
    eyes143 wrote:
    king_diamond wrote:lelaki ni kalau berahsia sangat pun payah gak

    alaaaa..

    laki ni tayah la nk rahsia2 wateva


    kena rahsia gak ling2, kalau semua tau, tak thrill le, ngeh3

    hihi.. ada thrill plak ek lol


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17123
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by king_diamond on Sun 17 May 2009, 8:15 pm

    musti la ada......hihihi

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Sun 17 May 2009, 9:27 pm

    Apa itu rahsia???
    confuse

    iorichee
    chomot-chomeyl

    Posts : 264
    Points : 14773
    Signature : Life Must Go On....

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by iorichee on Sun 17 May 2009, 10:30 pm

    jangan biarkan diri anda diselubungi mesteri....
    heroherohero

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Sun 17 May 2009, 11:51 pm

    takutnyee....

    iorichee
    chomot-chomeyl

    Posts : 264
    Points : 14773
    Signature : Life Must Go On....

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by iorichee on Mon 18 May 2009, 5:15 pm

    venomous wrote:takutnyee....

    takut apa...??? confuse confuse confuse

    venomous
    chomot-chomeyl

    Posts : 263
    Points : 15033
    Signature : love doesn't make the world go round. love is what makes the ride worth while.

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by venomous on Tue 19 May 2009, 1:43 am

    iorichee wrote:
    venomous wrote:takutnyee....

    takut apa...??? confuse confuse confuse

    takut misteri.....
    xtaw

    king_diamond
    superpower MV

    Posts : 767
    Points : 17123
    Location : palestine
    Signature : iman adalah aset...kalau kurang boleh tambah...kalau abis leh bankrap...hihi

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by king_diamond on Tue 19 May 2009, 8:27 pm

    mungkin2 setengah2 laki2 tu dia macam ultraman atau power rangers, org tak leh tahu identiti dia......

    Sponsored content

    Re: Rahsia lelaki yg kita mungkin tahu atau tidak pernah terfikir pun..

    Post by Sponsored content Today at 5:38 pm


      Current date/time is Sat 03 Dec 2016, 5:38 pm