puisi bengong!~

    Share

    shukcaya
    tukangwelkamMV

    Posts : 632
    Points : 16378
    Location : dush dye!
    Signature : there's only one thing two do three words four you.. :D

    puisi bengong!~

    Post by shukcaya on Fri 24 Apr 2009, 12:47 am

    Hari tu kita gaduh.
    Saya main-main.
    Awk ingat betul-betul
    Tak tau nk buat mcmana lg
    Lantak awk lah


    Semlm kita berselisih..
    Saya buat dunno
    Awak pandang saya
    Saya buat dunno jugak
    Degilnyer saya..

    Saya nmpk awak
    Saya nk panggil
    Tapi awak x toleh
    Sebab saya panggil awak dalam hati
    Bodohnya saya..

    Awak tegur saya
    Saya buat dunno
    Tapi awak xtahu happynya saya
    Saya dengar awak cerita
    Awak kata dah jatuh cinta

    Sedihnyer saya



    Awak keluar tgk wayang
    Saya pun nampak
    Awak keluar dengan dia
    Saya tengok aje


    Awak call saya
    Mengacau betul.tgh tido lah
    Saya layankan aje
    Awak ckp awak dah putus
    Saya senyum sampai ke telinga
    Tapi awak tak nampak
    Saya cakap..

    Kesiannya awak..

    Hipokritnya saya


    Hari ni hari jadi saya
    Tapi awak luper
    Saya sedih.
    Tapi takpe.awak bukannya sesiapa


    Awak mintak maaf
    Saya senyum aje
    Saya kata tak kisah
    Awak belanja tgk stealth
    Ish tak romantik nyer

    Tapi best per


    Saya dapat bunga
    Cantik.suker sgt
    Tapi tak tahu sape pengirimnya
    Awak nampak
    Awak terus balik


    Saya panggil awak
    Tapi awak tak toleh
    Saya Cuma nak bgtahu


    Awak.!!!!!LORI!!!!!!!!!


    Saya kejar awak
    Awak terus jalan
    Saya tolak awak.
    Awak jatuh.


    Saya nampak lori
    Betul-betul laju depan saya
    Kalau ia sempat
    Saya nak bagi tahu


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    I never meant the things I said to make you cry can I say I'm sorry
    It's hard to forget and yes I regret all these mistakes

    Was I invading in on your secrets Was I too close for comfort
    You're pushing me out When I wanted in


    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: puisi bengong!~

    Post by eyes143 on Fri 24 Apr 2009, 12:52 am

    syukcaya wrote:Hari tu kita gaduh.
    Saya main-main.
    Awk ingat betul-betul
    Tak tau nk buat mcmana lg
    Lantak awk lah

    stujukkkk lalala


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    shukcaya
    tukangwelkamMV

    Posts : 632
    Points : 16378
    Location : dush dye!
    Signature : there's only one thing two do three words four you.. :D

    Re: puisi bengong!~

    Post by shukcaya on Fri 24 Apr 2009, 1:04 am

    eyes143 wrote:
    syukcaya wrote:Hari tu kita gaduh.
    Saya main-main.
    Awk ingat betul-betul
    Tak tau nk buat mcmana lg
    Lantak awk lah

    stujukkkk lalala

    nanges nanges nanges
    aku ske yg ni

    Semlm kita berselisih..
    Saya buat dunno
    Awak pandang saya
    Saya buat dunno jugak
    Degilnyer saya..


    smpi skrg dye majowk..
    nanges nanges nanges nanges


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________
    I never meant the things I said to make you cry can I say I'm sorry
    It's hard to forget and yes I regret all these mistakes

    Was I invading in on your secrets Was I too close for comfort
    You're pushing me out When I wanted in


    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16733
    Location : Venice of Perak

    Re: puisi bengong!~

    Post by carnationmyra on Sat 25 Apr 2009, 4:11 pm

    ni satu kisah ke byk kisah nih???

    xpaham seyh....


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: puisi bengong!~

    Post by eyes143 on Sat 25 Apr 2009, 9:42 pm

    carnationmyra wrote:ni satu kisah ke byk kisah nih???

    xpaham seyh....

    rse mcm stu kisah je myra terharu


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    Sponsored content

    Re: puisi bengong!~

    Post by Sponsored content Today at 4:03 am


      Current date/time is Fri 09 Dec 2016, 4:03 am