Cium mulut depan khalayak

    Share

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16733
    Location : Venice of Perak

    Cium mulut depan khalayak

    Post by carnationmyra on Sun 19 Apr 2009, 11:05 pm

    DIVA tak faham kenapa kebelakangan ini ramai betul selebriti yang tak kisah berkelakuan sumbang di depan umum.

    Sebelum ini pengacara Raja Lawak, Johan dan Ozlyn bercumbu mesra dan gambar intim mereka tersebar luas di Internet.

    Terkini, seorang lagi selebriti melakukan aksi yang sama dalam sebuah festival muzik tahunan.

    Sebenarnya, selebriti ini seorang model. Diva memang kagum dan suka sangat dengan model tinggi lampai ini.

    Tapi sikap hormat Diva terhadapnya berkurangan selepas Diva sendiri menyaksikan dia bercium mulut dengan teman lelakinya sewaktu orang ramai sedang menonton persembahan sebuah band berpengaruh dunia.

    Diva agak mungkin waktu bercium dengan kekasihnya itu dia sedang mabuk.

    Kalau tidak, takkan dia terlalu berani cium mulut di depan khalayak sedangkan semua orang mengenalinya sebagai model tersohor Malaysia.

    Diva: Simpan semua sendiri.


    da leh seiring ngn artis barat da nih.......'bangganyeeeeeeeeeeee!!!'thumb

    cc
    chomot-chomeyl

    Posts : 286
    Points : 15066
    Location : All Over Malaysia

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by cc on Sun 19 Apr 2009, 11:12 pm

    artis..bese la....
    sib baek myra x jd artis...
    gaya dah ade dah....
    love love love haha


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________


    [/center]

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16733
    Location : Venice of Perak

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by carnationmyra on Sun 19 Apr 2009, 11:16 pm

    tu la...seb bek xjdik artis....kalo x....xleh nk bt sesuka ati.....

    asik jdik tumpuan org ramai je...

    bt tu xkene....bt ni xkene.....

    sentiasa behave........

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by eyes143 on Sun 19 Apr 2009, 11:47 pm

    lau da nme artis, cmtu la.. wateva
    kdg2 dorg tak kisah ape pndgn org, or dorg ni lg suka org pndg dorg..
    lg pemes la katakan lalala


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    brudu
    budakchomot

    Posts : 18
    Points : 14007
    Signature : ada pen??

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by brudu on Thu 23 Apr 2009, 6:55 pm

    malumalu masa pakcik jadi artis dulu, takde pun timbul kes camni..semua baek jer.. blushing

    cryo
    superpower MV

    Posts : 14
    Points : 14034

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by cryo on Thu 23 Apr 2009, 7:53 pm

    wah .. best ni jadi artis .. bkn stakat dgn kapel jer .. kalu peminat nak pun diorang ni x kisah wateva

    makaroniudang
    chomot-chomeyl

    Posts : 90
    Points : 14218
    Signature : nape asek aku on9 sorg2 je ni......

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by makaroniudang on Thu 23 Apr 2009, 8:48 pm

    brudu wrote:malumalu masa pakcik jadi artis dulu, takde pun timbul kes camni..semua baek jer.. blushing

    pakcik jd artis ape

    confuse

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by puteri23 on Thu 23 Apr 2009, 11:31 pm

    cium mulut tu ape??
    tak phm lgsung
    confuse confuse confuse


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    LuvHoneY
    chomot-chomeyl

    Posts : 84
    Points : 14338
    Signature : ♥♪♫♪♪

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by LuvHoneY on Thu 23 Apr 2009, 11:36 pm

    artis plastik... geramsgt

    ratusanRM
    chomeyl suda!

    Posts : 516
    Points : 15684
    Signature : Selamat tinggal chart...

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by ratusanRM on Thu 23 Apr 2009, 11:39 pm

    puteri23 wrote:cium mulut tu ape??
    tak phm lgsung
    confuse confuse confuse


    cium mulut tu sejenis game blushing malumalu

    puteri23
    MODfire

    Posts : 884
    Points : 17629
    Location : ^^::LovE StoRy::^^
    Signature : "hidup nie cuma sekali..sooo kite enjoy!! hehee"

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by puteri23 on Tue 28 Apr 2009, 1:02 am

    ratusanRM wrote:


    cium mulut tu sejenis game blushing malumalu

    ye ker ustad
    br tahu..maceh ek
    rasa cm nk main jer game tuu
    gelakkecik gelakkecik gelakkecik


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    Sponsored content

    Re: Cium mulut depan khalayak

    Post by Sponsored content Today at 4:07 am


      Current date/time is Fri 09 Dec 2016, 4:07 am