Jagung & Ayam

    Share

    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 18087
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Jagung & Ayam

    Post by Kehidupan on Sun 19 Apr 2009, 4:18 pm

    Seorang lelaki sakit mental menganggap dirinya
    adalah jagung dan terlalu takut dengan ayam. Jika
    ternampak haiwan itu, dia akan lari lintang pukang
    kerana menyangka ayam akan memakannya.
    Akhirnya, lelaki itu dimasukkan ke rumah sakit jiwa.
    Setelah beberapa bulan, doktor pun melakukan ujian
    ke atas lelaki itu bagi mengenal pasti apakah dia telah
    pulih ataupun tidak.

    Doktor : Adakah kamu tahu siapa diri kamu sekarang?

    Lelaki : Ya doktor.

    Doktor : Siapa kamu sebenarnya.

    Lelaki : Saya ini manusia doktor.

    Doktor : Ya ke? Bukan jagung?

    Lelaki : Bukan, saya manusia doktor.

    Doktor : Kamu takut dengan ayam?

    Lelaki : Tidak doktor.

    Doktor : Hmm..bagus. Nampaknya kamu dah sembuh.

    Lelaki : Tapi doktor, saya ada satu pertanyaan.

    Doktor : Apa dia?

    Lelaki : Ayam tahu tak yang saya ni dah berubah jadi
    manusia.

    Doktor : “??$$??”

    eday84
    budakchomot

    Posts : 18
    Points : 14060
    Location : Rawang
    Signature : Panassss.. panasnya lab niii

    Re: Jagung & Ayam

    Post by eday84 on Sun 19 Apr 2009, 4:25 pm

    ahaha.. kalau dah berubah jd manusia watpe takut kat ayam lg.. makan la ayam tu balik haha

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Jagung & Ayam

    Post by eyes143 on Sun 19 Apr 2009, 4:30 pm

    aiyarkkkk..
    mkn je ayam tu..
    goreng.. sodap.. lalala


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 16733
    Location : Venice of Perak

    Re: Jagung & Ayam

    Post by carnationmyra on Sun 19 Apr 2009, 4:53 pm

    byk sgt minum air jagung kot org nih...... lol

    Gila Komik
    chomeyl suda!

    Posts : 421
    Points : 15656
    Signature : Future Made Of Virtual Insanity

    Re: Jagung & Ayam

    Post by Gila Komik on Sun 19 Apr 2009, 5:08 pm

    cam masked rider lak leh ubah2

    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 14311
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: Jagung & Ayam

    Post by Qeena on Wed 22 Apr 2009, 11:31 pm

    ayam jugak manusia nie... geramsgt

    makaroniudang
    chomot-chomeyl

    Posts : 90
    Points : 14218
    Signature : nape asek aku on9 sorg2 je ni......

    Re: Jagung & Ayam

    Post by makaroniudang on Sat 25 Apr 2009, 9:12 am

    sengal habes

    lalala

    Sponsored content

    Re: Jagung & Ayam

    Post by Sponsored content Today at 4:01 am


      Current date/time is Fri 09 Dec 2016, 4:01 am