Jagung & Ayam

    Share
    avatar
    Kehidupan
    kanak2 terpilih

    Posts : 1082
    Points : 19957
    Location : Saint Petersburg
    Signature : "Mereka yang menghidupkan sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman umpama menggenggam bara api yang menyala. Kitakah mereka itu?"

    Jagung & Ayam

    Post by Kehidupan on Sun 19 Apr 2009, 4:18 pm

    Seorang lelaki sakit mental menganggap dirinya
    adalah jagung dan terlalu takut dengan ayam. Jika
    ternampak haiwan itu, dia akan lari lintang pukang
    kerana menyangka ayam akan memakannya.
    Akhirnya, lelaki itu dimasukkan ke rumah sakit jiwa.
    Setelah beberapa bulan, doktor pun melakukan ujian
    ke atas lelaki itu bagi mengenal pasti apakah dia telah
    pulih ataupun tidak.

    Doktor : Adakah kamu tahu siapa diri kamu sekarang?

    Lelaki : Ya doktor.

    Doktor : Siapa kamu sebenarnya.

    Lelaki : Saya ini manusia doktor.

    Doktor : Ya ke? Bukan jagung?

    Lelaki : Bukan, saya manusia doktor.

    Doktor : Kamu takut dengan ayam?

    Lelaki : Tidak doktor.

    Doktor : Hmm..bagus. Nampaknya kamu dah sembuh.

    Lelaki : Tapi doktor, saya ada satu pertanyaan.

    Doktor : Apa dia?

    Lelaki : Ayam tahu tak yang saya ni dah berubah jadi
    manusia.

    Doktor : “??$$??”
    avatar
    eday84
    budakchomot

    Posts : 18
    Points : 15930
    Location : Rawang
    Signature : Panassss.. panasnya lab niii

    Re: Jagung & Ayam

    Post by eday84 on Sun 19 Apr 2009, 4:25 pm

    ahaha.. kalau dah berubah jd manusia watpe takut kat ayam lg.. makan la ayam tu balik haha
    avatar
    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 20388
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Jagung & Ayam

    Post by eyes143 on Sun 19 Apr 2009, 4:30 pm

    aiyarkkkk..
    mkn je ayam tu..
    goreng.. sodap.. lalala


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    avatar
    carnationmyra
    superpower MV

    Posts : 703
    Points : 18603
    Location : Venice of Perak

    Re: Jagung & Ayam

    Post by carnationmyra on Sun 19 Apr 2009, 4:53 pm

    byk sgt minum air jagung kot org nih...... lol
    avatar
    Gila Komik
    chomeyl suda!

    Posts : 421
    Points : 17526
    Signature : Future Made Of Virtual Insanity

    Re: Jagung & Ayam

    Post by Gila Komik on Sun 19 Apr 2009, 5:08 pm

    cam masked rider lak leh ubah2
    avatar
    Qeena
    MODfire

    Posts : 79
    Points : 16181
    Location : Kuala Lumpur
    Signature : ~~ Tetapkan hati aku..hanya untuk dia...~~

    Re: Jagung & Ayam

    Post by Qeena on Wed 22 Apr 2009, 11:31 pm

    ayam jugak manusia nie... geramsgt
    avatar
    makaroniudang
    chomot-chomeyl

    Posts : 90
    Points : 16088
    Signature : nape asek aku on9 sorg2 je ni......

    Re: Jagung & Ayam

    Post by makaroniudang on Sat 25 Apr 2009, 9:12 am

    sengal habes

    lalala

    Sponsored content

    Re: Jagung & Ayam

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun 17 Dec 2017, 2:20 pm