Pencuri yang hebat

    Share

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Pencuri yang hebat

    Post by eyes143 on Sun 19 Apr 2009, 3:36 pm

    Rizal telah menerima panggilan telefon dari seorang yang tidak dia kenali..

    Penculik: Saya telah menculik anak kamu! Kalau kamu mahu dia selamat, serahkan wang tebusan sebanyak RM1,000,000.00 sekarang juga.


    Dengan ragu-ragu Rizal menjawab.


    Rizal: Tapi encik, saya belum ada anak. Kahwin pun belum lagi. confuse


    Penculik: Kalau macam tu, kamu siasat anak siap yang telah saya culik, dan wang tebusannya kita kongsi dua.


    Jawap penculik tanpa rasa bersalah. gelakbesar


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    eday84
    budakchomot

    Posts : 18
    Points : 14060
    Location : Rawang
    Signature : Panassss.. panasnya lab niii

    Re: Pencuri yang hebat

    Post by eday84 on Sun 19 Apr 2009, 4:26 pm

    haha.. sengal jgk..
    ermm malas aa tu nak cari bila dah cari silap org

    eyes143
    superpower MV

    Posts : 1175
    Points : 18518
    Location : :: pEaRL !sLaNd ::
    Signature : incik kecHiX..~~

    Re: Pencuri yang hebat

    Post by eyes143 on Sun 19 Apr 2009, 4:31 pm

    eday84 wrote:haha.. sengal jgk..
    ermm malas aa tu nak cari bila dah cari silap org

    bkn ape..
    pencuri tu nk kongsi keuntungan besama.. terharu


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________

    "kotak hati seseorang itu akan berisi kasih jitu.. seandainya antara kamu punya rasa rindu.."

    castle in da sky is mine

    makaroniudang
    chomot-chomeyl

    Posts : 90
    Points : 14218
    Signature : nape asek aku on9 sorg2 je ni......

    Re: Pencuri yang hebat

    Post by makaroniudang on Sat 25 Apr 2009, 9:36 am

    dh malu r tu pencurik tu sb salah org
    haha sengal tapahape tah
    xtaw

    Sponsored content

    Re: Pencuri yang hebat

    Post by Sponsored content Today at 4:03 am


      Current date/time is Fri 09 Dec 2016, 4:03 am